fredag 18 oktober 2019

Ande-taxi

Gokväll !
Hoppas att ni haft en härlig vecka !
Det har jag haft med både onsdagsmys , härliga möten och lite rolig kursplanering.

Idag vill jag berätta om en rolig grej som hände mig häromkvällen 😍
I helgen som var hade jag healingutbildning
Så på måndag åkte jag in till Alingsås för att städa i lokalen.

När jag kom hem på kvällen så kände jag närvaro av någon som stod på gårdsplanen och såg väldigt förvirrad ut.

Det var en ande av en ung man som hade stentvättade jeans och vit skjorta på sig.
Han berättade att han hade liftat med mig från stan för han skulle till Borås .
Men han visste inte att jag bodde här och nu skulle han lösa sista biten genom att ringa efter en taxi 😂😂😂😂😂😂😂😂
Jag förklarade att han inte behövde taxi för han kunde bara flyga dit själv .
Så tackade han och flög iväg 😂😂😂😂😂😂😂

Och med det säger jag trevlig helg !
Kram
Anna
Medial vägledare
Healer , massör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar