torsdag 10 september 2015

Vi är alla ett !





Mornarna är kalla , dagarna är soliga och klara !
Mina vänner , hösten är här !!!!
Torsdagar har blivit blogg dagar för mig , då har jag allt som oftast skrivartid i änglahuset =)
Jag hinner svara på mail , blogga , göra en del distansjobb osv.
Jättehärligt med variationen också !

Idag vill jag uppmana dig att öppna upp dig och ta fram din medmänsklighet och kärlek.
Vi är alla ett , vi bor alla under samma himmel , njuter av samma sol
och är uppbyggda av samma energi .
Nämligen universums energi , och innför skalet är vi alla uppbyggda av samma kärna,
nämligen kärlek och ljus. Glädje , godhet , medmänsklighet !
Det är vår födslorätt att vibrera av kärlek..
Utan vår hjärna och alterego skulle vi också endast utföra kärleksfulla handlingar mot varandra.
Tyvärr kommer vi ibland på villovägar och utför handlingar som gynnar vårt ego och inte vårt hjärta.
Vi lyssnar mer till rösten av makt , härskartänk och utför handlingar som gynnar oss själva som individer
men inte mänskligheten.
Rösten från hjärtat som hjälper oss att ge kärlek , utföra handlingar som består av kärlek och gynnar inte bara
oss själva utan hela mänskligheten..
Att vi inte tänker så mycket alls på vad "vi vinner " av saker vi gör , utan gör det bara utifrån kärlekens enorma kraft.

Visste du att vi alla människor tillsammans skapar en ENORM kraft ??
Om alla går ihop och hjälper varandra skapar det enorma förändringar ..
Ingen kan ensam göra förändringen utan det är enbart tillsammans vi verkligen kan göra skillnad !!

Om vi nu är en enhet , en helande kraft så kan man också säga att de som drabbar vissa människor i världen ,
drabbar även oss själva på ett plan ..
Och det vissa människor utsätter andra människor för utsätter de också för sig själva ??

Nu är det dax att kärleken och medmänskligheten , godheten vaknar upp ur sin dvala ,
tillsammans gör vi verkligen skillnad !!!

Jag tänker på de stackars människorna i syrien ...
Vi kan inte längre se på , när vi faktiskt kan göra något ...

Jag vill göra vad jag kan , vill du hjälpa mig ??

En del av er vet att jag sedan i somras även jobbar på ett cafe förutom min egen verksamhet ..
Det ger mig jättemycket !
Jag tillåts att utöva mitt stora intresse som ett jobb.
Och kreativiteten får flöda fritt , UNDERBART !!

På söndag kommer hela mitt arbetslag på cafet jobba helt ideellt och GRATIS !
Vi skänker nämligen hela dagskassan till unicef.
Till förmån för flyktingskatastrofen .

Jag tänkte i ämbete av grundare och ägare av Inspirerad ( Annas Änglarum ) göra samma sak !
söndag 27/9 kommer jag att erbjuda distans healing till alla som vill !
Det kostar 200 kr och pengarna kommer oavkortat gå till unicef .
Vad säger ni är ni med ???

Det kommer att gå till så här :
* Du sätter in 200 kr på ett speciellt bankkonto
* healingen äger rum kl 18.00-19.00


Är du intresserad ?
Hör av dig till mig ; 0736 586989

Tillsammans gör vi skillnad !!!

// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar