måndag 4 februari 2013



Älskar vi inte bara tulpaner ???
Jag tycker att de är jätte vackra !!!
Kommer med löfte om vår i regnbågens alla färger när de andra blommorna ligger frusna
och nerbäddade i vinterns kalla täcke !!

tycker du om blommor ??
Jag älskar dem ! och tycker att det blir så härlig energi tillsammans med dem , men det roliga är också
att olika blommor sprider olika slags energi.

piggar upp !!
Tänk nu är vi redan inne i februari och snart rätt som det är hittar vi säkert vårens första tussilago !!

idag väljer jag att känna mig tacksam !!
* tacksam för att vi bor i ett land med 4 årstider
* tacksam för mitt jobb , där jag får möta vackra , härliga människor nästintill varje dag
* tacksam för min familj som stöttar mig vått och torrt
* tacksam för min kropp som hänger med på alla mina tossiga upptåg !!

Vad är din grundkänsla med den här dagen ??

2 kommentarer:

  1. Nu när jag läst dina rader känner jag mig också tacksam över allt jag har,barn,barnbarn,hundar och goda vänner,tak över huvudet och mat på bordet!Dessutom en ande eller nått som trots tillsägelsen att flytta sig ändå svävar lite då och då,bjuderpå det,stanna kvar då!!!!Ha en bra dag/Ellinor

    SvaraRadera
  2. Va härligt Ellinor !!
    Att känna sann tacksamhet är en av livets största gåvor !!
    Det finaste är också att ju mer tacksamma vi från hjärtat är , ju mer får vi att vara tacksamma över !!
    hmm Han trivs nog hemma hos dig ;-)
    Anna

    SvaraRadera