söndag 25 december 2011

julhälsning långväga ifrån



GOD FORTSÄTTNING VÄNNER !!
Hoppas att ni haft en underbar julafton och juldag
med ingredienser som ni från ert hjärta önskar.
såsom gemenskap, harmoni , kärlek och glädje.

För en liten stund sedan satte jag mig en stund för att lyssna till
mina guider och deras visdom.
då kom självaste MARIA MAGDALENA på besök , hon gör det ibland ,
blir hitskickad säger hon när hennes visdom och kunskap behövs, som hon själv uttrycker det.

Jag blir alltid så glad när hon kommer , tacksam och fylld av hennes kärlek och helighet.
Hennes energi är svår att förklara men , den är väldigt vacker och man känner alltid en enorm storhet och kärlek ifrån henne.

jag tänkte att jag skulle dela med mig lite av hennes hälsning då jag är säker på att också du , känner hennes tacksamhet och kärlek till mänskligheten.

hon började med att förklara varför hon kommit och att hon har med sig en gåva, denna gåva var ÖVERFLÖD !!
hon berättar att vi just nu får mycket hjälp och många höga mästare är kallade till jorden för att hjälpa oss att få loss mer flöde i vårt arbete med oss själva , inte bara på fysiskt plan utan även andligt , själsligt och känslomässigt .
det är en bra tid för att släppa gamla mönster och begränsande tankar och istället fokusera på att behandla oss själva med respekt.
hon pratade om vår kropp att vi skall tänka på den som ett tempel, ge den det den mår bra av så ger kroppen kärlek och balans tillbaka.
hon menar på att vi inte skall tänka i termer som att den skall rättas till utan att den redan är perfekt som den är.

vi får också mycket hjälp nu för att bli rena från rädslor och begränsningar.
samt att manifestera önskningar.
hon ber oss att tala om vad det är vi vill ha hjälp med, vad vi vill att vår närmsta framtid skall innebära , lättast är att skriva ner det , men det var viktigt att skriva ner det i den ordningen vi vill att det skall ske.
ett tips !! ta varje önskning och skriv ner samt förankra den med en bild , så är önskningen redan på väg att slå in.
ingen vidare visualisering behövs den är redan gudomligt emottagen =)


så sätt dig en stund och fundera på vad du vill att 2012 skall innebära för dig som individ och skriv ner dina önskningar , om du vill kan du kalla på maria magdalena.
jag har fyllt detta inlägg med hennes energi , jag tror att du känner det när du läser det =)

lycka till !!
kramar
Anna

3 kommentarer:

  1. Anna detta var märkligt men jag har tänkt på henne i dag, Maria Magdalena. HM varför undrar jag såklart!!!!! jag vet inte men "någon" sa att jag skulle läsa på din blogg..... HM undrar vad som händer nästa gång?
    Tack för att du finns Anna och en god fortsättning på julen önskar Christina Erlandsson

    SvaraRadera
  2. Ja hon har varit aktiv och helat jorden , mänskligheten
    Va kul att du känt av henne
    Visst har hon en helt underbar energi !!!
    God fortsättning !!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera