måndag 14 november 2011

4 år av glädje , flöde och kärlek !!



4 år !!!
när man säger det högt låter det mycket längre än vad det känns..
1/11 2007 "föddes" Annas Änglarum.
och under 4 år har jag njutit av en mängd fantastiska möten både fysiska och andliga.

under 4 år har NI människor där ute varit min arbetsgivare och ledstjärna, vi har skrattat , gråtit , healat, utformat, utbildat , föreläst m.m.

FANTASTISKT också när man tänker på att resan bara har börjat , den fortsätter..
och vad nästa stopp blir det får vi se, hjärtat visar vägen och guiderna förklarar och leder mig..

under hela november har vi därför födelsedagsfirande,
änglahuset är fyllt av härliga energier, och roliga erbjudanden vecka för vecka..
Varje torsdag har vi drop in i vanlig ordning och då bjuds det på tårta, andra saker som lotterier och lite annat smått och gott bjuds det givetvis på..

kom och gör ett besök vet ja ´ !!

har du facebook ?? adda Annas Änglarum som vän så får du alltid reda på nyaste nytt först !!

jag önskar dig från djupet av mitt hjärta en riktigt härlig november dag ,
försök gör den till det bästa !!
kärlek
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar