fredag 11 februari 2011

möte med mitt förflutna

Drömmar är väl fantastiska !!
De kan tala om mycket för oss, ibland om det som skall komma och ibland om det som har varit , ibland symboler som är bra för oss att känna till.
ibland utflykter på högre höjder..

Inatt har jag drömt en fantastisk dröm och lite läskig =)
Jag drömde om ett tidigare liv som jag upplevt , och det var som att se en film, så tydligt fast jag kände ju att jag var aktör i filmen.
Jag drömde:
Att jag var på semester med min familj i afrika och allt var fattigt och väldigt smutsigt omkring mig.
vi besökte en marknad, och jag var påväg att köpa frukt när en man ryckte i min arm och bad mig om pengar, min dotter stod alldeles bakom mig och när jag har gett mannen lite pengar ser jag till min fasa att min dotter var borta !!
JAg tänker att hon nog har gått till sin pappa som sitter lite längre bort och vilar sina trötta ben i skuggan.
Jag rusar fram till honom och frågar var xxx är och han sa att han trodde att hon var med mig..
senare i drömmen får jag veta att hon har blivit kidnappad och där börjar jag leta efter henne , jag träffar massor med människor längs vägen och får massor av insikter också..
när jag vaknar upp i drömmen så fortsätter handlingarna och jag får massor av bilder , de försvinner inte förrän jag varit vaken en lång stund.
Min guide berättar att jag besökt ett tidigare liv och att allt detta hänt på riktigt men med andra huvudpersoner än som var i drömmen.
Och han säger att detta skall jag skriva om i min första bok....

Så spännande !!!
Hemskt var det men samtidigt häftigt att det kom så tydligt för mig..
Nu skall jag sätta igång och få ner detta på pränt , skall bli så kul !!!

Kanske du snart får tillfälle att läsa om det i en bok ;-) vem vet ??

kram
Anna

2 kommentarer:

  1. Hej! Spännande (men hemskt med händelsen) att höra! Har också haft otroligt intenstiva drömmar på de senaste veckorna, som om universum vill påkalla min uppmärksamhet (man vaknar helt slut på morgonen:P) och det har varit en del minnesvärda grejer..nu minns jag inte dem:P men då jag har "tagit hand om" det som visades i drömmen, försvann dess intensitet i minnet...skönt.:)

    Inatt drömde jag världens konstigaste dröm - dock är den för förvirrande för att skriva ner, men får bli en del små noter...

    kram!

    ingrid

    SvaraRadera
  2. Tack ingrid för din kommentar !!
    Ja drömmar är intressanta , universums sätt att ge oss små påminnare..
    lycka till med dina drömmar !!
    kram
    Anna

    SvaraRadera