onsdag 18 augusti 2010

Landat och är tillbaka i verkligheten..


HEJ DÅ ...sommar, ljumna sommarkvällar, uppfriskande sommar regn.
HEJ OCH VÄLKOMMEN... vackra höstfärger, magiska höststormar, mysstunder i soffan med filt , bra böcker och en god kopp te´!!

Visst är det märkligt.. lika mycket som jag läängtar till sommaren lika skönt är det när hösten knackar på dörren...
Det är något speciellt med våra vackra höstar tycker jag, att få kura ihop sig och naturen förbereder sig för den långa vilan.. vintern =)

men än så har vi nog lite sommarkvar.. det känns i luften tycker jag att hösten kommer snart !!

hoppas att din sommar har varit fantastisk, vilosam så att du är laddad och boostad med massor av ny energi och kraft.

Min sommar har handlat om vila och återhämtning, allt har sin tid !!
NU känner jag mig laddad, sporrad och tacksam för att jag får leva min dröm.
Jobba med det jag älskar - att hjälpa människor
Leva så som jag drömt om- att leva nära min familj och moder jord i hennes fria natur, leva och uppleva alla årstider utan att känna att jag går miste om något =)

Annas Änglarum har planeringsvecka och uppstart denna veckan. För vad hösten har att erbjuda i änglahuset.
Det är nya behandlingar , nya kurser. Ett kursprogram håller på att utformas och skall skickas ut till alla som är med i nyhetsbrevlistan, är du inte med där men gärna skulle så maila mig din emailadress här i kommentar rutan eller hedin_anna@hotmail.com

i skrivande stund är höstens kurser inskrivna i kalendern på hemsidan. www.annasänglarum.se

och uppdateringar jobbas med för fullt, jag skriver mer om det när det är klart..

Drop in har vi även denna höst men inte varje tisdag, utan ibland men allt det står på kalendern på hemsidan som sagt...

Nästa vecka slås portarna upp på allvar i änglahuset och vi utför behandlingar mot tidsbokning.
En behandling som brukar vara väldigt skön så här efter semester brukar vara en härlig healingbehandling.
Kanske känner du att du skulle bli påfylld av ny härlig energi så att du orka hela hösten lång, kanske känner du att du skulle må bra av en chakrabalansering som balanserar hela dig från insida och ut, ända in på cellnivå.
Vanliga kommentarer och referenser jag får är att man känner sig väldigt lugn , avslappnad och skön precis efteråt oc sedan dagen efter fylld med energi och ork.

Denna hösten har jag ett tema som sträcker sig från mina behandligar och till mina kurser och happenings.
TEMAT ÄR: flöde och inspiration
Det kommer att märkas i allt jag gör, för det är precis vad många människor behöver just nu. FLÖDE OCH INSPIRATION .

hoppas att du känner flödet redan i inlägget här och nu och känner dig inspirerad att fortsätta din resa.

CARPE DIEM!!!
Anna
Medial coach

2 kommentarer:

  1. Hej Anna.

    Vad det låter skönt att läsa dina ord i detta inlägget. Att vara tacksam för alla årstider och för alt som moder jord har att bjuda på. Det är så mycket av detta som vi så alt för ofta bara tar för givet. Att låta sig varva ner och öppna ögonen för alt det sköna vi har i kring oss. Då kan man se vad som kommer i överflöd och sedan till och med låta sig inspireras. Det här kommer till att bli en riktig bra höst, det är jag säker på :-)

    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. ...längtar efter min egen plats att verka på när jag läser dina härligt inspirerande ord och planer. Jag vet att jag har så mycket att ge och är satt här för liknande arbete..bara hoppas att alla pusselbitar ska hittas och stämma snart..

    Härligt med din nyvunna energi! Du är fantastisk!
    Kram

    SvaraRadera