tisdag 26 maj 2009

Följ dina drömmar- det är ditt liv !!

Hej alla vänner !!

Under skogspromenaden på morgonen slogs jag av en fantastisk insikt...
Hur viktigt det är att följa sina drömmar- det är ju mina drömmar- mitt liv !!
Att koncentrera sig på vad det är man vill ha ut av livet att drömma sig bort och sedan följa den känslan som leder till att drömmarna slår in..

Det är ju inte vad andra tycker eller dina egna bör,ska , måste som spelar roll alls..
Utan det är dina drömmar och vad du tycker om saker och ting som gäller...

Jag är fast besluten att följa mina drömmar stora som små för jag VET att dom kommer att slå in !!
Utan dina drömmar så tror jag inte att du är hel då lever man liksom inte på riktigt !! Man är ju liksom bara halv...
Det är ju halva tjusningen att gå och planera , se framåt och ha ett mål.
Jag det är ju lätt när det känns bra tänker du dom dagar det inte känns bra då hur lätt är det då att drömma?
Ja men VARFÖR känns det inte bra då? kan det vara så att du slutat drömma? slutat hoppas? släppt all din tillit på att efter den här jobbiga dagen så är det något fantastiskt som väntar runt hörnet?
Ibland är det ju så för att verkligheten skall skapas runt våra fantastiska dagdrömmar så måste en del annat ofta gammalt skalas bort...
SÅÅ ägna den här dagen till att drömma skapa, leva i kärlek och tillit.
och invänta miraklerna och magin som är påväg till dig just i detta ögonblick !!
Stor kram och massor av kärlek
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar