fredag 5 januari 2018

Trettondagsmys och Ànglahuspiff

Hej fina du 💜
Hoppas att du haft en jĂ€ttemysig trettondagsafton 🙏
Som en del av er vet sÄ har företaget flyttat och bytt lokal .
Nu finns vi i en jÀttemysig lokal i AlingsÄs .
Och vi trivs jÀttebra !
Änglahuset i nĂ„runga stĂ„r ju fortfarande kvar men skall endast anvĂ€ndas till lite lĂ€ger och kurser pĂ„ sommaren.
Jag kommer dÀrför ha det till mitt eget kryp in .
Ett recharge hus kan man sĂ€ga 😊
En oas dĂ€r jag kan ladda mina batterier för att kunna ge er kunder och klienter det ni behöver 😍
Och visst har jag tÀnkt att fixa iordning det , tapetsera om och sÄ för att stÀlla om energierna frÄn jobbenergier till mina egna energier.
Men inte nu , det hade jag tÀnkr att göra lite lÀngre fram ...
Men sĂ„ blev det inte , Ă€nglarna hade en annan tanke 😂😂😂
Idag nÀr jag bara skulle röja lite sÄ slutade det med att jag röjt ut hela det första rummet och varit ivÀg och köpt tapeter , fÀrg och spackel till bÄda rummen .
SÄ hÀr ser det ut just nu :




Haha det hade jag ju inte riktigt tÀnkt mig , men nu nÀr processen Àr igÄng sÄ kÀnns det helt rÀtt !

Nu till nÄgot helt annat :
I vÄr familj har vi helt och hÄllet valt bort tv:n pÄ veckorna.
Vi spelar spel , lÀser , pratar och gör annat istÀllet .
Detta av flera orsaker bl.a
* ÅterhĂ€mtning !
Vi mÀnniskor lever i ett samhÀlle dÀr vi lever i ett konstant flöde av information .
Vi fÄr information frÄn bÄde höger och vÀnster och vi stÀnger liksom aldrig av .
Detta leder till en rad negativa effekter pÄ vÄr hÀlsa.
NĂ€r var det senast det var riktigt tyst omkring dig ?
Om det aldrig Àr tyst hur skall du dÄ höra hur din inre röst lÄter ?
NÀr skall du "hinna " ÄterhÀmta dig ?
Hur skall du orka hÄlla dig frisk ?

*HÄlla igen pÄ socker.
Jag kan bara utgÄ ifrÄn mig sjÀlv .
Men framför tvn Àr det lÀtt att det slinker ner choklad och annat onyttigt som jag vet inte Àr bra för mig .
Det gör det av bara farten

*Inte vara en mÄltavla för negativitet.
Ur tvn strömmar det negativitet .
Konstant hela tiden !
Och jag som.Àr sÄ kÀnslig för energier behöver tÀnka pÄ vad jag lÀser , ser för program pÄ tv m.m
Och jag gillar att kÀnna mig "ren" nÀr jag gÄr och lÀgger mig sÄ det Àr ytterligsre en anledning till varför jag struntar i tvn
*sömnkvslite'n blir hundra gÄnger bÀttre.
Och nu pÄ vintern behöver vi mer sömn för att orka och mÄ bra .

SĂ„ sĂ„hĂ€r sĂ„g det ut hos oss tidigare idag 💜



Det blev ett sĂ„nt hĂ€rligt lugn ocksĂ„ 🙏

Energierna blir sĂ„ enormt hĂ€rliga nĂ€r man stĂ€nger ute alla ljud , tĂ€nder lite ljus och bara ÄR .
Jag Àlskar det !
Det blir nÀring för sjÀlen !
Hoppas att du har haft en fantastisk och hÀrlig trettondagsafton ,
Det Ă€r du vĂ€rd 💜
Med kÀrlek
Anna
AnnasÀnglarum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar