söndag 7 januari 2018

New year explosion

Hej !
Hoppas att du haft en härlig dag !
Idag vaknade jag upp till härligt , vackert och krispigt vinterväder.
Termometern stod på -13grader 😊
Och jag begav mig tidigt till jobbet för att rigga upp inför kurs.
Vi har haft NEW YEAR EXPLOSION 🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆
En uppskattad kurs som handlar ommanifestation och att dra till sig det man önskar i livet.

Som ett alternativ till alla nyårslöften gör vi denna dag massoooooor av övningar som skapar de förändringar du vill ha kring det nya året.
Och skapar de utrymmen och förutsättningar som behövs för att du skall lyckas !
Vi gör målbilder , tittar på vilka ledstjärnor som blir viktiga för dig .
Skapar 12 rubriker för dig , 1 för varje månad !
Och detta är tredje året vi gör detta .
Så underbart att höra om deltagarnas önskningar 🙏
Detta är en kurs med mycket energi och jag älskar den !!!


När jag kom hem satte jag mig ner och planerade vårens kommande kursprogam .
Sååå mycket roliga grejer vi skall ha för oss här i vår och sommar !!!
Och redan nu nästa vecka kommer jag försöka få ut datum för kommande kurser på fb sidan 😊

Hoppas att du känner dig utvilad och redo för en ny vecka med nya spännande utmaningar och skojiga upptåg .
Min vecka innehåller klientbehandlingar , spännande möte med en tjej som ni snart kommer att få träffa uppe hos oss, kurs i medialutveckling , meditationskväll och mycket mer.
Full rulle som ni märker , just the way i like it .

Många undrar hur jag orkar hålla igång som jag gör .... och allt handlar om planering , prioritering och balans .
Kroppen pallar trycket om du vilar , återhämtar dig och fyller på med energi tillräckligt 😊
Här är mitt framgångskoncept :
Bra mat som ger dig energi , lagom med motion som bygger upp dig och ger dig energi.
Tillräckligt med sömn som reparerar dina celler.
Näringstillskottet juiceplus som fyller dig med antioxidanter och planering så att du stressar så lite som möjligt .

Och sist men inte minst :
Vardagliga rutiner som innehåller sådant du mår bra av .
Men mer om det en annan gång 😍
Nu är det dags att sova så att jag kan vakna upp till en ny fantastisk dag !

God natt och hoppas att john blund besöker dig så att du får sova gott !

Kram
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar