måndag 19 maj 2014

Budskapskväll ..

Hoppas att du har haft en härlig helg och att solen har lyst på dig !!
Jag har haft en helg med lite allt möjligt =)
Trädgårdsarbete, mys med familjen , cykelrundor , sommarcafe och lite annat smått och gott =)

I lördags hade jag änglakursen ; I änglarnas närvaro ..
åååå det blev lika härligt och vackert som alltid !!
Mycket kärlek och fina budskap från våra änglar !!
Dagen bjöd också på vackert väder , så det kunde knappast bli bättre !!

Vill skriva lite om vad jag skall göra i kväll !!
Då skall jag hem till en klient som bjudit in likasinnade vänner och bekanta
där jag skall hålla en budskapskväll ( seans).
Om jag säger seans så vet ju alla vad det är , men jag tycker inte att det är en seans , jag jobbar inte
riktigt så !!
Och jag kallar mig själv inte heller för medium.

Ett mediums främsta uppgift på en seans är att förmedla och på något sätt " bevisa" att det finns liv efter döden.
Att förmedla hälsningar från nära och kära på ett personligt sätt så att personen i fråga förstår vem det är i från och förstår att deras nära och kära lever vidare !! Jättevackert och ett viktigt arbete på många sätt...
Men jag vill ta mig vidare och förbi det !!
På en traditionell seans så brukar mediumet bara bjuda in andar men det finns ju så mycket mer !!
Därför vill jag inte kalla det seans..

Så jag brukar kalla det budskapskväll eller magisk afton !!
På en sådan kan verkligen allt hända :
Det kan komma andar ,, guider , högamästare , ljusarbetare , änglar , ärkeänglar m.fl
Och de förmedlar sig på alla möjliga tänkbara sätt :
genom healing , trans, kanalisering och så mycket mer ..
Jag vill inte stänga ute något utan öppnar upp mina kanaler och tar emot det som kommer ..
GIVETVIS endast från ljuset !!
Detta innebär att deltagarna får en lite annorlunda och helhetsupplevelse än efter en traditionell seans..
Även om inte alla får budskap så är det oftast ingen som lämnar budskapskvällen oberörd .

3/7 kommer jag att ha budskapskväll ute hos mig i änglahuset.
Det är förmodligen den enda budskapskväll jag kommer ha i sommar .
så om du vill vara med där så är det säkrast att boka upp sig =)

Jag som andlig coach älskar budskapskvällarna ,
det är otroligt givande att få förmedla alla vackra budskap,
bringa hopp i människors hjärtan !!

Men det kostar en del av min energi så jag behöver ta hand om mig både före och efteråt !!

Innan en budskapskväll :
* Ta bort all form av stress både yttre och inre
* öppna upp mina kanaler både med yoga och meditation
* Dricka mycket vatten
* vara för mig själv och inte blanda mig för mycket med andra människors energier
* Vara så mycket utomhus som möjligt
* Äta bra mat helst vegetariskt och ekologiskt , inget socker koffein osv.
* Promenera mycket för att få upp flödet i kroppens meriader
* Fylla min prana och depåer

ca 30 min innan
* bjuda in och öppna upp
* meditera och skapa ett lugnt sinne
* Djupandas


Efter en budskapskväll
* promenera och gå av mig energierna som ev , fastnat
* lägga mig tidigt och komma ner i varv innan läggdax . Minst 8 gärna 9-10 timmars sömn
* vara ledig och bara göra sådant som jag känner för
* Packa ryggsäcken och vara i skogen !

Gör jag på detta sätt mår jag bra både före och efter , även om jag är väldigt trött efteråt !
Men om jag har en stressig dag innan eller efter . eller på annat sätt inte är riktigt snäll mot mig själv
kan jag faktiskt bli sjuk .

Hoppas att ni alla får en härlig dag !!
Det skall jag skapa mig !!
Med ljus och kärlek
Anna
Andlig coach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar