söndag 20 maj 2012

ledig ??

4 dagars ledighet, då jag lovat att hjälpa mina föräldrar att måla om deras JÄTTE- garage
alla syskon hjälpte till , och alla hade sin uppgift klar för sig =)
torsdag- söndag långa dagar , mycket målning, obekväma arbetsställningar ..
MEN också :
Möjlighet att umgås och prata med syskon om allt mellan himmel och jord , som vi gjorde när vi var små, möjlighet att lapa MYCKET sol , frisk luft , god mat m.m.

och den viktigaste punkten av dem alla:
Att få stå till tjänst och hjälpas åt för att visa vår kärlek till våra gemensamma föräldrar..
det var så vackert , de blev sååå tacksamma.

det är ju på något sätt så det skall vara eller hur ??!!
Att vi skall hjälpas åt menar jag , visst känns det skönt att få hjälpa till med det man kan när någon ber om hjälp ??

och nu är det söndag kväll och det har blivit dax för veckoplanering över nästa vecka.
Det kommer bli en kanon vecka det är jag säker på !!

hur har du haft det på din ledighet ??
jag önskar dig en toppenvecka , med mycket soool !!
Allt gott !!
Anna
Annasänglarum

ps. har du facebook ?? gå in där och sök på Annasänglarum som är en grupp .. där skriver jag om allt möjligt , veckans
utmaningar, tävlingar och lite annat smått och gott...
välkommen !!ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar