söndag 18 april 2010

Nu är jag ett år...


Klokare, visare, njaaaee det vill jag väl kanske inte hålla riktigt med om ..
Det känns ungefär som vanligt, jag brukar istället använda födelsedagen till att tala om för mig själv hur fantastisk och underbar jag är. Hur stolt jag känner mig över att vara MIG...
Känns det konstigt och lite "själviskt" att tala om sig själv på det sättet ?
Varför ? Det är ju DIN dag, din födelse som firas.. Man firar helt enkelt att du valde att kliva ner hit till jorden som människa och lämna din fotavtryck i sanden.. det är väl värt att fira eller hur ??!!

I alla fall rent fysiskt i Annas liv just nu ( alltså på fritiden) så ..
* fortsätter vår fantastiska altan att växa fram , regelverket ( heter det så ? - vet ej - strunt samma) Den blir så fantastiskt vacker , jag är sååå glad. snart skall själva golvet börja skruvas.
* trädgården börjar vakna - och "vårbruket" sätter igång på allvar, det är en del buskar som skall beskäras, en del plantering, försådd till grönsaker och potatis m.m.
Jag försöker se det som att det inte är ett jobb utan en lyx att ha en egen trädgård att sätta händerna i.. blommorna och växterna blir så tacksamma och tackar mig genom att blomma rikligt hela säsongen ...
Det är häftigt att göra arbetet till en meditation och LYSSNA vad blommorna och växterna har att berätta .. TESTA!! får du se

Och i Annas Änglarum händer också en hel del..
* ett litet altandäck skall ju byggas där också som ni vet och planeringen av sommarens aktiviteter planeras för fullt. Bla en seans på altandäcket och , sommarcafé, mer om de längre fram..
*En ny helgkurs planeras också, som skall vara en mix av 3 kurser, det är en mix av medialutveckling, i änglarnas närvaro och njuta helg. 3 viktiga bitar för utveckling på så många nivåer samtidigt.. Den kan ni hålla utkik efter , den kommer att heta "Andarnas helg " och ingen fast datum kommer skrivas ut . Utan den går att anmäla sig NU eller SEN vilket ni föredrar men när 10 deltagare är anmälda så planeras datum och breven skickas ut. Så kommer det förresten bli för de andra kurserna också fram igenom att kursen planeras när deltagarna anmält sig, för att vi skall slippa ställa in roliga kurser och utbildningar för att det är för få deltagare. det innebär också att man inte behöver vara rädd för att anmäla sig på flera samtidigt . det krockar då varken ekonomiskt eller att det skulle "bli för mycket ". Du slipper också hålla koll på när kurserna börjar "för att inte missa något " det håller jag koll på istället =)
fiffigt va ??!!
* Jag har nya roliga behandlingar också.... kika på hemsidan under behandlingar så får du se...

som avslut till det här blogginlägget har jag faktiskt ett erbjudande som kan ses som oemotståndligt av somliga.. Men om man är intresserad så måste man vara rysligt snabb..

ERBJUDANDET LYDER...
Boka valfri behandling hos Annas Änglarum under April eller Maj månad och få antingen 30 , 40 eller 50 % rabatt !!!!! Du kan boka dig för en eller flera behandlingar. Behandlingarna måste ske under April eller Maj. Jag har 20 behandlingar till godo av detta unika erbjudande och du väljer vilket eller vilka nummer från 1-20 som du bokar på. Alla 20 behandlingarna har rabatt men bara jag vet vilken rabatt 30 eller 40 eller 50 % rabatt. Här finns möjlighet för dig att ge bort en behandling till din/a vän/ner också. Men som sagt först till kvarn... när dessa 20 är slut så är det de vanliga priset som gäller... Ett unikt erbjudande för dig att prova nya behandlingar som du inte provat förut ... kanske regression eller healing massage, eller varför inte änglahealing....


Nästa erbjudande :
10 personer erbjuds att vara med på en trance och seans kväll.
De 5 snabbaste får gå GRATIS!!!! hör och häpna och de andra 5 kostar det ENDAST 300 kr för denna kväll i magins tecken =)

Lycka till !!
Många kramar
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar