tisdag 29 december 2009

mys och planering



Finns det något mer rogivande och lugnande än att sitta och titta på en eld ? Jag kan inte komma på något i allafall.
Jag tycker att eld är vackert !!
Älskar känslan att sitta framför brasan i min favoritfotölj med en god kopp te, filt och en bra bok.
Det är mysfaktor i hög skala.
Skönt för kroppen att få värme så här i kylan och helande för själen. i form av lugn och ro.
Det är som om man kan stänga ute allt annat och bara se de vackra lågorna omfamna ved träet.

Nå väl idag gäller följande :
Nu myser jag runt lite och fixar och pysslar. Stryker och tvättar , småstädar m.m. ( japp sånt slipper jag inte ifrån , jag har inga husänglar som fixar det åt mig HIHI.
Jag skall precis sätta igång och baka en liten kaka till..
DROP IN I ÄNGLAHUSET kl 12-16

Jag har under hösten haft drop in varje tisdag med fika och nybakt kaka och det har blivit väldigt uppskattat.
Tanken med drop in skall vara att man får möjlighet att dels ta sig tid och sätta sig ner och ANDAS och tillåts att bara vara en stund. utan krav eller stress.
en annan tanke med drop in har varit att man här får tillfälle att fråga lite mer om mina kurser och behandlingar. det kan annars vara lite svårt att få tag i mig för jag jobbar ganska mycket och har i bland svårt att ta telefonen mitt under en behandling.
Nu så här inför nytt år så är det mycket nya härliga kurser på G och för att få en djupare inblick vad de innebär så är det smart att ta det på drop in .
Vidare så är det så att ibland kommer man på att JUST PRECIS IDAG skulle det vara skönt med en behandling , oftast har jag lite väntetid men vid en drop in kan man bara dyka upp kanske på lunchrasten på jobbet eller innan/efter jobbet. Ibland är det så att man behöver fyllas på med ny energi för ens egen är liksom dränerad. Då är det skönt med påfyllning i healingens magiska kraft och sedan känns det mycket bättre att fortsätta med det man höll på med.
Den behandlingen som erbjuds under tisdagarnas drop in är vägledning/healing önskas något annat får man helt enkelt boka tid.
Så idag är det dags för årets sista drop in. Vanligtvis är det mellan 9-16 men idag är det mellan 12-16.
Har du "vägarna förbi är du hjärtligt välkommen =) Änglarna och jag är redo med vår kärlek och energi att ta emot dig på bästa sätt =)

På agendan står också idag planering och vidare jobb med kommande kurser... guiderna och jag bollar och manifesterar nya idee´r inför kommande kursprogram..
spännande blir det !! Let me tell you =D

Hoppas att du får en toppendag fylld med massa härliga positiva energier och möten av olika slag!!
Jag önskar dig /er magisk och innehållsrik dag med allt vad det innebär för dig =)

kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar