fredag 26 december 2008

Inledning av blogg!!

Hej alla vänner!
Nu har jag startat en blogg...!! Hoppas att det blev rätt och att det funkar!
Den här bloggen tänker jag anväda till att dela med mig av saker som händer i mitt liv, såväl som andligt och privat( fast det är inte så stor skillnad längre).
Det är meningen att man skall kunna lägga inlägg till bloggen också så att jag få veta vad ni tycker.
Vet inte riktigt hur ofta det kommer att bli kanske varje dag i bland , en gång i veckan, ien gång i månaden. Den som lever får se..
Ibland tänkte jag kanalisera ner budskap från andevärlden och universum, i bland skriva om sånt som jag får till mig och bara låta fingrarna gå, och ibland dela med mig av lite övningar.
Kom gärna med önskemål om vad ni vill att jag skall skriva om.
Hej så länge nu måte jag se om detta funkar!!
ljus och kärlek Anna

1 kommentar:

  1. Hej.
    Jag tycker att det funkar bra.Skulle vara kul att få nån övning. Har ingen ide just nu kommer kanske. Tack för ditt ljus.
    Nina

    SvaraRadera