onsdag 26 mars 2014

Drop in med våffeltema !!

God morgon !!
Vaknar till en regnig morgon men det känns väl inte mer än rättvist
med tanke på det UNDERBARA SOLIGA vädret i går !!
Och inatt som det har BLÅST !!! snacka om NATURKRAFT !!!
Jag tycker att det är så häftigt med moder natur och hennes enorma krafter ,
hur små vi är när naturen skiftar och viner in med stormar ,vulkaner och annat.

Vi hade drop in igår och fortsätter idag ,
säljer ut hela vårt produktsortiment till 50-70%
för att göra plats åt lite annat spännande !!
så ti - tors 10-18 drop in
där vi också bjuder på våfflor .
Så har ni vägarna förbi är ni mer än välkomna att kika in !!

Det är sååå mycket som händer just nu och jag tänkte faktiskt använda detta inlägg till
att uppdatera er lite , med tanke på att det varit tyst en tid .
Allting har sin tid och under ett tag har nya idee´r varit i planeringsstadiet , men
nu har tiden kommit att jag kan berätta om det .

Jag vill idag ta tillfället i akt att börja att berätta om det som kommer att hända till sommaren.

På hemsidan www.inzpirerad.se kan ni läsa om de inplanerade aktiviteterna fram till slutet av maj.
och de gäller ju givetvis om intresse finns !

1:a Maj slår vi också upp portarna för vårt sommarcafe´!!
Vi kommer att ha öppet röda dagar och klämdagar till en början för att sedan i juni
och framåt ha öppet på helgerna.
och cafet är öppet när det är fint väder , vid ösregn är det stängt ,
för då är det ändå ingen som vill komma och fika haha
Allt som vi säljer skall vara hembakat och vi kommer att mixa traditionella bakverk med
rawfood och fika utan socker .
Det kommer alltid att finnas ett bassortiment och varje dag kommer det att finnas :
Dagens överraskning !! det kan vara en rabarberpaj , jordgubbspaj eller något annat smarrigt.
Vi kommer endast ha fika och därför inte hantera någon mat eller uppvärmning.
Ledordet kommer att vara att det skall vara gott och prisvärt !!
När jag är på plats kommer det givetvis också finnas möjlighet att komma på drop in behandling!
för att vara säker på om jag är på plats eller inte så är det säkrast att slå en signal först .
Kolla hemsidan så hittar ni mitt telefonnummer !!


Mer meditationskvällar
Under sommaren kommer vi ha fler meditationskvällar , men utan att de planeras in
det blir bäst om man helt enkelt går på känsla och känner in när de skall hållas !!
För att inte missa något datum så är det ett säkert kort att kika på vår hemsida på facebook
annasänglarum eller meddela din mailadress så att du får nyhetsbrev !!
jag går ut med datum ca 3-4 dagar i förväg

Jag kommer emellanåt att ha erbjudanden också som gäller en vecka i taget
det kan vara att jag ger bort 3 behandlingar gratis , lottar ut saker eller
annat , återigen på fb och via mail eller sms

mmm det finns mer att berätta men det skall jag inte ta idag sägs det så jag
antar att ni får hålla er till tåls lite =)
Har ni några frågor om något så är ni hjärtligt välkomna att höra av er !!

lev väl !!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar