tisdag 10 februari 2009

Du är aldrig ensam!!!!..

Hej alla vänner!!

Tänkte jag skulle skriva ett nytt inlägg och denna gången handlar det om vänner vi har runt om kring oss fysiska så väl som ickefysiska!!

Under helgen som varit så var jag i Stockholm och höll en kurs i andlig och personlig utveckling helgen bjöd på hög härlig energi mycket kärlek och ljus. Och framförallt nya möten med underbara människor!
När jag anlände så var tåget en timme försenat så kursen var lite sen i starten och när jag väl kom fram så förstod jag varför det var meningen att jag skulle komma lite sent..
Energin var hög och jag kände positiviteten och kärleken från människorna som var där.
Alla var förväntansfulla på vad kursen skulle innebära för dem...
och alla änglar och guider , ljusvarelser var på plats.

Den största insikten jag fick den helgen var hur fantastiskt många fina människor det finns överallt , jag blir såå lycklig och fylld av energi av alla dessa fantastiska möten både fysiska och ickefysiska.
Vi behöver aldrig känna oss ensamma.
Änglarna och guiderna är ju alltid med oss för att stötta oss, hjälpa oss osv.
Nya vänner kan ju också göra precis det även fast de inte alltid är medvetna om att de säger rätt saker vid precis rätt tillfälle , saker vi behöver höra precis just nu!!

Min nya insikt (som jag känt till förut men inte så här.)
Är ju att man inte behöver vara rädd för att förlora sina vänner... Allting handlar om flöde..
Väldigt ofta handlar det ju om möten med nya vänner som man har behov av under en tid då man ger varandra kärlek , gemenskap , utbyte med mera och eftersom allting handlar om utveckling och flöde så glider man ifrån varandra när man inte längre har utbyte av varandra för att sedan befinna sig på en transportsträcka ända tills man möter nya vänner och ibland kommer de gamla vännerna tillbaks...!!

Fantastiskt vi behöver inte ens tänka på det, allting är som det ska vara och universum ser till så att vi aldrig behöver vara ensamma.
Så istället för att försöka hålla kvar relationer som inte längre ger något för att det inte finns någon näring kvar så var öppen för att ta emot det nya med nya bekantskaper och nya möjligheter.
Det ger enorm energi på ALLA nivåer!!!

och för att få igång den enrgin att ta emot det som livet och universum har till oss så behöver vi inte veta exakt vad som skall hända nästkommande minut utan bara säga till universum att JA jag tar emot det högsta bästa för mig i livet.
För mina änglar och guider VET vad jag står inför och vad jag har runt mig. (de känner mig utan och innan ibland bättre än vad jag känner mig själv)

Så släpp kontrollen och låt dig ledas och bestäm dig för att du skall fyllas med glädje och kärlek under tiden..
VÄLJ GLÄDJE!! Som ditt huvudtema i livet, då står du öppen inför kärlek , glädje och positiv energi!!
Med ljus och kärlek
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar